Kadrę pedagogiczną przedszkola stanowią nauczyciele dyplomowani, mianowani i kontraktowi, legitymujący się dyplomem wyższych studiów magisterskich.
Pracownicy pedagogiczni aktywnie uczestniczą w procesie doskonalenia zawodowego kończąc studia podyplomowe, kursy doskonalące – korzystając z ofert m.in. CMPPP w Warszawie, Polskiego Towarzystwa Dysleksji w Gdańsku, Stowarzyszenia Animatorów Zabawy „Klanza”, SODN i CEN w Suwałkach.
Danuta Borawska – mgr pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, oligofrenopedagog. Jest nauczycielem dyplomowanym, a od 1 września 1995 roku dyrektorem przedszkola. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie rehabilitacji dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, studium nauczycielskie w Szczytnie – Program „Mała szkoła wiejska”, kurs kwalifikacyjny dla oświaty kierowniczej. Jest promotorem oświaty, członkiem Towarzystwa Rozwijania Inicjatyw Oświatowych „TRIO” w Warszawie. Opracowała Program działania Przedszkola nr 5 z Oddziałem Integracyjnym oraz program „Rodzinna Sofa”.
Edyta Byro – mgr pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Jest nauczycielem mianowanym. Ukończyła w Warszawie studia podyplomowe z zakresu wczesnego nauczania języka obcego (j. angielski). Ukończyła kursy: Metoda Dobrego Startu, kurs I stopnia metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Trener Funkcji Poznawczych. Trener umiejętności społecznych TUS. Animator Edukacji Przez Ruch (EPR). Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Edukacja, wspomaganie i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”.
Anna Chomicz – mgr pedagogiki wczesnoszkolnej. Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła studium podyplomowe z zakresu socjoterapii. Jest autorką programu dla dzieci w wieku przedszkolnym „Moja mała Ojczyzna – Suwalszczyzna”.
Aneta Iwona Ćwiek – mgr pedagogiki wczesnoszkolnej. Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła w Olsztyńskiej Szkole Wyższej im. Józefa Rusieckiego studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej, gimnastyki korekcyjnej i socjoterapii. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Społeczno-Przyrodniczej im. Wincentego Pola w Lublinie w zakresie integracji sensorycznej. Trener umiejętności społecznych TUS. Animator Edukacji Przez Ruch (EPR).
Małgorzata Janusz-Konopelko – mgr pedagogiki przedszkolnej. Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła studia podyplomowe z terapii pedagogicznej, kurs III stopnia metody Ruchu Rozwijającego. Jest współtwórcą innowacji programowej dotyczącej prowadzenia grupy integracyjnej – „Organizowanie procesu intensywnego wspomagania rozwoju dzieci o wyższych od przeciętnych możliwości intelektualnych oraz dzieci wolniej rozwijających się”.
Wioleta Kardel – mgr filologii polskiej, ukończyła Nauczycielskie Kolegium Języka Polskiego. Jest nauczycielem kontraktowym. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna” oraz „Oligofrenopedagogika – edukacja i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera”. Trener umiejętności społecznych TUS. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Wczesne nauczanie języka angielskiego w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej”. Animator Edukacji Przez Ruch (EPR).
Małgorzata Nowikowska – mgr pedagogiki wczesnoszkolnej. Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła kurs Naturalnej Nauki Języka. Ukończyła kurs I stopnia metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Ukończyła studia podyplomowe – terapia pedagogiczna, socjoterapia i gimnastyka korekcyjna w Olsztyńskiej Szkole Wyższej im. Józefa Rusieckiego.
Marta Racis – mgr biologii, ukończyła studia na kierunku „Biologia z analityką” na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Jest nauczycielem kontraktowym. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna” oraz „Oligofrenopedagogika – edukacja i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera”.
Marzena Sowul – mgr pedagogiki wczesnoszkolnej. Jest nauczycielem dyplomowanym. Ukończyła studia licencjackie z języka angielskiego na Wszechnicy Mazurskiej w Olecku oraz studia podyplomowe z socjoterapii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Suwałkach. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w Instytucie Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych w Warszawie. Trener umiejętności społecznych TUS. Animator Edukacji Przez Ruch (EPR). Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Edukacja, wspomaganie i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”.
Agnieszka Trocka – mgr biologii, ukończyła studia na Wydziale Biologiczno-Chemicznym na Uniwersytecie w Białymstoku. Jest nauczycielem mianowanym. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna”. Ukończyła kurs „Autyzm – praca nad zachowaniem”. Trener umiejętności społecznych TUS. Terapeuta ręki i stopy.
Ewelina Małgorzata Żochowska – mgr pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Jest nauczycielem mianowanym. Ukończyła studia podyplomowe z edukacji i wspomagania osób ze spectrum autyzmu i zespołem Aspergera.
Pracownicy administracji i obsługi:
Marta Piotrowska – pomoc administracyjna
Małgorzata Wilczewska – intendent
Jolanta Dzik – woźna
Grażyna Tyborowicz – woźna
Renata Kolenkiewicz – woźna
Elżbieta Jaroś – woźna
Janina Szymańczyk – woźna
Anna Jakubowska – woźna
Aneta Garniewska – woźna
Anna Stelęgowska – szef kuchni
Lucyna Jaśkiewicz – pomoc kuchenna
Leokadia Gibas – pomoc kuchenna
Arkadiusz Mańkowski – dozorca
Zbigniew Piotrowski – dozorca
W roku szkolnym 2023/2024:
Język angielski:
- w grupie I i V prowadzi mgr Edyta Byro,
- w grupie II i III prowadzi mgr Wioleta Kardel,
- w grupie IV i VI prowadzi mgr Marzena Sowul.
Religia:
- w grupie 5-6-latków i 6-latków prowadzi katechetka – mgr Jadwiga Peda